nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

VERZENDKOSTEN VANAF €3,95

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Een klacht? ook dat lossen wij samen met u op! 
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Onze klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze contact gegevens:
info@shop-pie.nl
Telefoon: 06-36011314

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shop-pie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."